רעבים באמצע היום? 5 מסעדות מומלצות שניתן להגיע אליהן בקו ישיר מהאוניברסיטה

לפרטים ומידע נוסף
צרו איתנו קשר

אחת החוויות המהנות של סטודנטים במהלך לימודיהם, איננה מתרחשת כלל בין כותלי האוניברסיטה וספק עד כמה היא שייכת לתחום הלימודים נטו. מדובר על חוויה קולינארית, קרי, לצאת עם חברים וחברות לאכול במסעדות קרובות באמצע היום, בזמן שיש שעות חופשיות במערכת או בסוף היום, אחרי שמסיימים את השיעורים והמטלות השונות.

ליד בן גוריון אוניברסיטה באר שבע, ישנן לא מעט מסעדות, פאבים ובתי קפה בהם אפשר למצוא, כמעט בכל שעה, סטודנטים אשר לומדים במקום. מדובר על סטודנטים מהעיר שאין להם זמן לחזור הביתה לאכול אז הם מעדיפים לשבת שם, או בחבר'ה שגרים במעונות, ואין להם תמיד אפשרות, זמן או רצון להכין עצמם אוכל, והם מעדיפים לפנק את עצמם בארוחה טובה באחת המסעדות או בתי קפה באזור.

כאן נציג בפניכם מספר מסעדות מומלצות בבאר שבע אשר נמצאות במרחק הליכה סביר מהאוניברסיטה ומהמעונות. כך תוכלו לדעת לאן לפנות אם אתם רעבים במהלך שעות הלימודים או בסופן.

אלבי – בר אוכל ישראלי

בשדרות בן גוריון, לא הרחק מהאוניברסיטה, ניתן למצוא בר אוכל ישראלי, ים תיכוני עם תפריט עשיר הכולל בתוכו מגוון רחב של בשרים, דגים, חומוס ועוד שורה ארוכה של מאכלים פופולאריים מאוד באזור שלנו ובפרט בקרב סטודנטים באוניברסיטת באר שבע.

אחד היתרונות של מקום זה, הוא שניתן לבצע הזמנות ומשלוחים עד הבית, כולל אוכל מוכן עבור סטודנטים אשר מעוניינים להישאר בסופשבוע בעיר ולא רוצים לבשל.

אגאדיר

אחת הרשתות הפופולאריות ביותר בארץ, בפרט בקרב סטונדטים היא רשת אגאדיר המציעה המבורגרים מסוגים שונים. הרשת פעילה בכל רחבי הארץ, ויש לה סניף בשדרות בן גוריון, לא הרחק מהאוניברסיטה.

כאן אפשר לשבת עם חברים וחברות, לאכול המבורגרים עם תוספות שונות, ליהנות מסלטים, צ'יפס, ומגוון קינוחים שנעשים במקום. מדובר על סניף הפעיל מהצהריים עד אחרי חצות, ותמיד אפשר לשבת בו וליהנות מאווירה טובה.

בר אילן

מסעדת בר אילן, נמצאת מעט רחוק יותר מהמקומות שציינו אך עדיין היא נגישה וזמינה לכל סטודנט באוניברסיטה. המסעדה ממוקמת בכתובת רינגלבלום 86. כמו כן, המקום פעיל משעות הערב, ולכן הוא מתאים יותר לסטודנטים בסיום יום לימודים.

המקום מציע תפריט עשיר הכולל מטבח פיוז'ן, כולל תפריט טעימות ייחודי, 17 סוגי בירות, בקבוקי וויסקי שונים ועוד. המקום מייצר אווירה מאוד נעימה, וזו אחת הסיבות מדוע החבר'ה הצעירים הלומדים בעיר, נהנים לבלות בו.

אייסתיקה

מי שאומר אוכל אסייתי, יכול למצוא כאן בדיוק את מה שהוא מחפש. המסעדה מציעה תפריט עשיר של אוכל מהמזרח הרחוק, החל ממנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. הכל מעשה ידיהם של השפים במקום.

המסעדה ממוקמת ברחוב יצחק אבינו, והיא פעיל כל יום משעות הבוקר עד הלילה. סטודנטים אשר מעוניינים להשתחרר קצת מהלימודים וליהנות מחוויה קולינרית טובה, מומלץ בחום להגיע לכאן. אפשר גם לעשות משלוחים, איסוף עצמי, וכן המקום פעיל במוצאי שבת.

המקסיקני

סטודנטים שנמצאים בין שיעורים, ואין להם מספיק זמן לצאת מהאוניברסיטה בשביל לשבת במסעדה ולאכול, מוזמנים לבקר בבניין 35 באוניברסיטה וליהנות מאוכל מקסיקני מקורי וטעים. כאן אפשר ליהנות מתפריט עשיר, הכולל בין היתר טורטריות בטעמים שונים, סלטים, קינוחים וכן ניתן ליהנות ממגוון רחב של תוספות. התפריט כולל מנות בשריות וכן מנות המיועדות לצמחוניים.

חשוב לציין, מאחר ומדובר במסעדה הממוקמת בתוך האוניברסיטה, אזי שהמחיר הם יחסית זולים ויכולים להתאים לכל סטודנט.

איך בוחרים איפה לשבת?

לכאורה, ההחלטה איפה לשבת היא מאוד פשוטה. מה שטעים ומה שזול. כך לרוב סטודנטים ייבחרו את המקום המועדף עליהם. אך יש דברים נוספים שרצוי מאוד לקחת בחשבון בשביל לקבל החלטה בצורה מושכלת.

למשל, איפה המסעדה ממוקמת, כמה זמן ייקח להגיע אליה ברגל ולחזור ממנה לאוניברסיטה או למעונות. צריך גם לבדוק עד כמה האווירה במקום מתאימה לסטודנטים, בוודאי אם מדובר בקבוצות המעוניינות ללמוד בזמן שהם יושבים במקום ואוכלים. צריך לבדוק האם זה אפשרי, האם זה מקובל.

סטודנטים אשר "מתעצלים" לבשל, יכולים לברר מראש האם ניתן לערוך משלוח הביתה או לאסוף מהמקום אוכל מוכן שיהיה ניתן לאחסן במקרר ולאכול אותו מתי שרוצים.

על הכותב

צחי גולן מנחם

צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

לפרטים ומידע נוסף צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

כתבות נוספות

לפרטים ומידע נוסף
צרו איתנו קשר